Friday, October 7, 2016

Verskansing In Die Dag Handel

Verskansing in die dag handel Verskansing in die dag handel Ek dag handel Amerikaanse indeks termynmark op marge en wonder hoe ek my blootstelling kan verskans. Ek was nie in die mark op September 11, maar ek neem aan dat onmiddellik na die aanval die mark was nou tot die volgende dag. Toe dit uiteindelik heropen, die mark in duie gestort. Aangesluit Desember 2003 Jy kan jouself nie te verskans van hierdie soort risiko nie, tensy jy op 'n toonbank tipe standpunt in te neem, maar dan alles wat jy gedoen het, is om die potensiaal winste van die oorspronklike handel te verminder. Almal wil die magiese instrument waar hulle kan geniet oop winste, maar het 'n beperkte verliese (sonder tyd faktor is 'n kwessie), maar dit sal nooit uitgevind, want daar is niks in dit vir die verkoper van so 'n kontrak. As jy bekommerd is oor die feit dat 'n lang en 11 September gebeur dan óf weer vashou jou geld in die bank of moenie bekommerd wees oor dit is omdat jy weet die kans is aan jou kant, dit wil sê daar is slegs 3 moontlike posisies te hê, 'n lang, kort of lang en plat is die enigste een wat jou kan seermaak.


No comments:

Post a Comment