Wednesday, October 12, 2016

Morgan Stanley Verkoop En Handel Aanlyn Toetse

Terugvoer oor Online Redeneer (Morgan Stanley), baie waardeer word! 10/29/11 - 03:28 Hi ouens, ek is nuut op die forum, so hallo vir almal! Ek het gelees poste vir 'n paar rukkie nou en ek vind dit baie nuttig en interessant, veral as ek nog 'n voorgraadse. Ok, so ek het net gedoen het om 'n somer ontleder posisie by Morgan Stanley in Londen, in die IM-afdeling, het die aanlyn redenasie toetse vandag, en ek is nie gelukkig by almal met hoe dit gegaan het, my enigste verskoning is dat ek nie gedoen veel praktyk voor en dit was die eerste werklike psigometriese toetsing .. In elk geval, in die numeriese redenering (20Q in 20 min.) Ek probeer oor 15-16 vrae en ek dink oor 12-14 korrek. Soos vir die logiese redenasie toets (24Q in 12 min.), Poging tot ek 20-21 en weer ek dink ek vasgenael oor 18-19 .. Dink jy dit is genoeg om 'n onderhoud aanbod kry, met inagneming van my CV is sterk (uitstekende akademici + 'n paar werkondervinding)? Of is daar 'n hoër telling wat nodig is om hierdie toetse te slaag? Ek lees 'n ou post waar iemand gesê die beperking sou ten minste 11/20 wees, beteken dat hou vir MS sowel? Baie dankie vir die moeite met die lees van my vraag, en ek sien uit daarna om 'n paar antwoorde! Morgan Stanley - Job Besonderhede datum van versending 26 November 13 WEES / B. Tech met 0-1 jaar werkservaring in Banking / Finansiële Dienste. Selfs Freshers kan ook aansoek doen Pos beskrywing : Dop makro-ekonomiese data, nuus, en gebeure op 'n daaglikse basis Opwekking van daaglikse verslae / updates vir die verkope lessenaar Interaksie met verkope en handel, navorsing op 'n gereelde basis Voorbereiding vaste inkomste gereedskap / modelle om makro / relatiewe waarde geleenthede oor bateklasse analiseer Help die span in die opwekking van makro-tema gebaseer handel idees Goeie begrip van vaste inkomste grondbeginsels Gevorderde kennis van Excel Goeie kommunikasievaardighede Gretig aandag aan detail en die vermoë om te lewer onder druk en op tyd-kritiese take


No comments:

Post a Comment