Thursday, October 13, 2016

Hoe Om Aandele Te Handel Sonder Risiko Probeer Virtuele Stock Trading Systems

Hoe om aandele te Handel sonder risiko: Probeer Virtuele Stock Trading Systems deur hoe slimmer Wallet op 28 Desember 2009 Wil doen 'n paar gratis aanlyn-beurs. Jy kan papier handel sonder risiko of koste. Hier is my boodskap aan beleggers wat op die punt om 'n aansienlike bedrag geld in 'n ongelooflike belegging wat hulle verneem het sit, en wat is angstig om die geld het om vir hulle: wees versigtig! Heeltemal te vertrou 'n finansiële professionele sonder om iets te weet oor die aandelemark gaan waar engele vrees te trap. Die finansiële belegging stelsel is nie ontwerp vir mense wat niks daarvan geweet nie, so hoekom nie 'n ervaring te kry? Die meeste potensiële beleggers het gehoor van online handel, en hulle het die advertensies op TV gesien. Sommige het reeds probeer om dit met wisselende resultate. Hoe om aandele te Handel sonder risiko: Probeer Virtuele Stock Trading Systems Fantasie Stock Trading Gevallestudie: Virtuele Effektebeurs Ek het 'n paar ervaring met 'n site wat my toegelaat het om handel te oefen op hierdie manier. Dit staan ​​bekend as Virtual Effektebeurs. wat beskikbaar gestel word deur Market Watch. Dit is 'n baie betroubare finansiële nuus bron. Dit bied 'n gratis aandelemark simulasie game enigiemand kan speel oor die internet. Jy kan hierdie speletjie alleen of teen 'n vriend in 'n ander stad te speel. 'N Rukkie terug het ek het 'n virtuele Aandelebeurs wedstryd met my broer. Ons albei het $ 100,000 'n portefeulje te begin. Na aan te meld vir die spel, jy voeg jou vriend of familielid, en dan wanneer jy aanmeld by jou portefeulje, jy ingedeel is teen die ander speler (s). Wat ons gedoen het, wat was die meeste nuttig, is om verskeie maatskappye wat nuus is die maak van elke week, terwyl ons die wedstryd gespeel bespreek. Ons het verskillende portefeuljes, en ons het teen mekaar om die maksimum opbrengs te kry. As jy wonder wat goed gewen het, het ek, maar nie veel nie. Ek het hoër opbrengste oor 'n maand lank tydperk. Jy kan koop 'n lang of kort verkoop. Op daardie punt, nie almal besef dat die verkoop van 'n voorraad kort behels 'n aansienlik hoër risiko as die aankoop van 'n lang. As jy kort verkoop, is jy met die hoop dat die voorraad in die prys sal gaan, sodat jy die belegging kan aftree en 'n wins deur teen 'n laer prys te koop dit terug. Wat gebeur as die voorraad styg in plaas van af wanneer jy kort verkoop? Sommige voorrade tydren na hoër vlakke en kan nie terug daal tot 'n vlak laer prys vir 'n aansienlike bedrag van die tyd. As dit gebeur, moet jy as 'n kort verkoper, youd wees uit die prys van die belegging, en youd ook verloor meer geld as die aandeelprys hoër geklim. U word ook leen die geld aan die voorraad te verkoop kort en word dus benut. Klink riskant? Dit is beslis ... en dit is hoekom ek sou aanbeveel dat jy probeer papier handel eerste wanneer jy leer verskeie-beurs strategieë. Onlangs het ek net nagegaan my vals portefeulje en uitgevind het dat ek het 'n groot bedrag geld sedert ek laas gekyk het maande gelede. Die lekker ding is dat ek kan kry om my rekening in die virtuele Stock Market ewig te hou. Enigiemand wat die tekens hier kan nuwe praktyk portefeuljes skep en kan voortgaan om te hersien en hul ou toekennings verander. Nog 'n nuttige hulpmiddel hulle: al jou voorraad ENKELE simbool is gekoppel aan maatskappy nuus en verslae. Ten slotte wil ek voorstel dat jy kyk na die virtuele Aandelebeurs of enige van die ander plekke en virtuele handel gemeenskappe in hierdie artikel genoem word. Selfs as jy dit nie kry om die geld wat jy maak as 8220 hou; profit8221; deur die handel op hierdie manier, sal jy kry 'n paar belangrike voordele. Hierdie virtuele-beurs stelsels leer jy die geduld wat jy nodig het om 'n goeie belegger geword. Met verloop van tyd, die hoop is dat die intuïsie en vaardighede wat nodig is vir jou om gemaklik met die aandelemark te wees sal jy ontwikkel. Die onderwys wat jy kry uit die leer van die toue en die begrip van hoe die aandelemark werk is baie waardevol op sigself. As jy hierdie pos geniet, kan jy gratis gereelde updates deur ons RSS feed. of jy kan ons nuutste poste afgelewer by jou e-pos inboks het deur die verskaffing van jou adres hier. Jou adres sal net gebruik word vir hierdie doel, en jy kan enige tyd inteken. Deel hierdie: Slaan to del. icio. us Digg dié! Struikel It! Onderwerp aan Reddit Email This Gekategoriseer onder: Belegging


No comments:

Post a Comment