Tuesday, October 4, 2016

Globale Strategie - Powerpoint Ppt Aanbieding

Auto - Bank - biotegnologie. Entry bondgenoot. Watter vennoot moet gekies word? Entry tydsberekening. Watter oomblik is mees geskikte. Â € PowerPoint PPT aanbieding Titel: wêreldstrategie Globale Strategie Prof. Horst O. Bender, Ph. D. Rotterdam School of Bestuur Erasmus Universiteit (NL) THESEUS Instituut (F) hobender_at_B2B-MSI KENMERKE VAN vandag mededingende markte 1. volwassewordende markte, stadige groei in die Wes uitkontraktering van vervaardiging en intellektuele aktiwiteite van China voortgesette sterk Indië besig om 'n belangrike speler voortslepende onsekerheid in Suid-Amerika, Rusland ietwat verbetering van die EU uitbreiding van die ou en die nuwe Europa die verskille binne die NAVO 2. Volwasse infrastruktuur in die Westerse wêreld die behoefte aan nuwe infrastruktuur in Asië 3. Globalisering van markte en beleggings 4. verskaffer verspreiding 5. Mark fragmentasie 6. Mobile produksie 7. vinnige goedkeuring van gevorderde tegnologie 8. Voortgesette uitkontraktering van vervaardiging 9. Uitkontraktering van wit kleur bane 10. Kort lewe van tegnologiese monopolieë 11. Verkopers met 'n beduidende hulpbronne 12. Differensiasie vermindering commoditization van Die globalisering van markte 1. Die mark vir produkte, idees en tegnologie is worldwide - Alle lande - nie net die ontwikkelde mense - wil gevorderde goedere - Hulle wil hê dat hulle in hul mees mededingende vlakke van gehalte, betroubaarheid, diens, en die prys - Tegnologie is gesoek en gebruik die hele wêreld tot die verbetering van die lewensgehalte 2. Kritiese suksesfaktore in globale mededinging onder Ideas - Tegnologie / Innovatie mark teenwoordigheid en Staan-gebou en die ontginning van kern competencies - Fierce competitiveness - kwaliteit en spoed 3. Maatskappye - nie regerings - is die belangrikste beteken van die bereiking van die globale mark staan 4. Die suksesvolle firma sal weet hoe om te erken die beste nuwe idees en ontgin die mees belowende tegnologie 5. Kennis het geword van die belangrikste element van kompetisie - Die maatskappy is besig met 'n wêreldwye kompetisie vir Talent Maatskappye sal floreer of versuim van hoe goed hulle multikulturele geword organizations - Op in staat is om aan te trek - en hou - die kennis werker DIE multinasionale TEENOOR DIE GLOBAL CORPORATION Die multinasionale korporasie 'N Ouer maatskappy met buitelandse "filiale" (Verkope, bemarking en produksie) Die moedermaatskappy doen RD sentraal in die huis land en vervaardig vir die plaaslike mark of die streek Die dogters nie navorsing te doen. hulle plaaslik pas, te produseer en te verkoop wat die moedermaatskappy ontwerpe (hoë koste) Die globale korporasie Beskou die hele wêreld as 'n enkele, grootliks identiese entiteit (lae relatiewe koste) Sy bedrywighede strek die wêreld - Purchasing - Manu facturing - Bemarking Navorsing is oral en altyd gedoen binne die stelsel Geld is sentraal bestuur word vir alle lede van die groep Die topbestuur is transnasionale Die maatskappy het 'n sterk, indien nie 'n leierskap posisie, op alle gebiede van die drie-eenheid DIE progressie na GLOBAL produkte EARLY Commodities (bv kos, graan, erts, steenkool) verwerkte produkte (bv speserye, tee, staal, chemikalieë) LATER vervaardigde produkte, insluitend alle Tegnologie-gebaseerde en hoë-tegnologie produkte, e. g.- Auto - Bank - Biotechnology - Verbruiker elektronika - Rekenaars - Elektroniese KRAGTE die vorming van die TRANSNASIONALE EKONOMIE Die Nasionale Staat die Internet die Streek Die wêreld se finansiële stelsel Die Transnasionale Enterprise Faktore wat bydra tot globalisering internet Telekommunikasie / reis Konvergensie van kliënte se behoeftes en voorkeure


No comments:

Post a Comment