Sunday, October 9, 2016

Hoe Om 'N Invoer Begin

Hoe om te begin 'n invoer / uitvoer besigheid Editor39; s nota: Hierdie artikel is excerpted van ons invoer / uitvoer besigheid begin-up gids. beskikbaar by die Entrepreneur Boekwinkel. Internasionale handel is een van die warm nywerhede van die nuwe millennium. Maar it39; s nie nuut nie. Dink Marco Polo. Dink die groot karavane van die Bybelse ouderdom met hul lading van sy en speserye. Dink verder terug na die prehistoriese mens handel doppe en sout met verre stamme. Handel bestaan ​​omdat een groep of land het 'n aanbod van 'n paar kommoditeit of goedere wat in aanvraag is deur 'n ander. En as die wêreld raak al hoe meer tegnologies gevorderde, soos ons verskuif in subtiele en nie so subtiele maniere teenoor een-wêreld denkwyses, internasionale handel raak meer en meer lonende, beide in terme van wins en persoonlike bevrediging. Invoer is nie net vir diegene eensame Footloose avonturier tipes wat oorleef deur hul hande in die hare en die vel van hulle tande. It39; s groot besigheid deesdae - op die maat van 'n jaarlikse $ 1200000000000 in goedere, volgens die Amerikaanse Departement van Handel. Uitvoer is net so groot. In een jaar alleen, Amerikaanse maatskappye uitgevoer $ 772.000.000.000 in die goedere tot meer as 150 buitelandse lande. Alles van drank te kommodes - en 'n verbysterende lys van ander produkte wat jy dalk nooit dink as globale merchandise - is fair game vir die vaardig handelaar. En hierdie produkte word gekoop, verkoop, verteenwoordig en iewers versprei in die wêreld op 'n daaglikse basis. Maar die veld invoer / uitvoer is nie die enigste bestek van die konglomeraat korporatiewe handelaar, volgens die Amerikaanse Departement van Handel, die groot ouens maak slegs sowat 4 persent van alle uitvoerders. Wat beteken dat die ander 96 persent van uitvoerders - die lion39; aandeel se klein uitrustings soos joune gaan besoek word - wanneer you39; re nuwe, ten minste. Champagne en Kaviaar Hoekom is invoere so 'n groot besigheid in die Verenigde State van Amerika en regoor die wêreld? Daar is baie van die redes, maar die drie vernaamste neer op: Beskikbaarheid: Daar is 'n paar dinge wat jy net can39; t groei of in jou eie land. Piesangs in Alaska, byvoorbeeld, mahonie hout in Maine, of Ball Park Franke in Frankryk. Cachet: Baie van die dinge, soos kaviaar en sjampanje, pak meer cachet, meer van 'n & quot; beeld, & quot; As they39; re eerder as ingevoerde huis-gegroei. Dink Skandinawiese meubels, Duitse bier, Franse parfuum, Egiptiese katoen. Selfs wanneer jy dit kan maak by die huis, dit alles lyk deftiger wanneer dit kom by verre kuslyn. Prys: Sommige produkte is goedkoper as in gebring uit die land uit. Koreaanse speelgoed, Taiwanese elektroniese en Mexikaanse klere, om aframmelen 'n paar, kan dikwels vervaardig of vergader in buitelandse fabrieke vir veel minder geld as wanneer hulle op die plaaslike front. Afgesien van Cachet items, lande tipies uitvoer van goedere en dienste wat hulle goedkoop kan produseer en voer dié wat meer doeltreffend elders geproduseer. Wat maak 'n produk goedkoper vir 'n nasie om te vervaardig as 'n ander? Twee faktore: hulpbronne en tegnologie. 'N Land met 'n uitgebreide oliebronne en die tegnologie van 'n raffinadery, byvoorbeeld, sal olie uit te voer, maar mag nodig wees om klere in te voer. Tipes Invoer / Uitvoer Besighede Eerstens, let39; s 'n blik op die spelers. Terwyl you39; ve got jou invoerders en jou uitvoerders, daar is baie variasies op die hooftema: Uitvoer bestuursmaatskappy (EMC): 'n EMC hanteer uitvoer transaksies vir 'n plaaslike maatskappy wat wil sy produk in die buiteland, maar doesn39 verkoop; t weet hoe (en miskien doesn39; t wil weet hoe). Die EMC doen dit alles - die huur van handelaars, verspreiders en verteenwoordigers; hantering advertensies, bemarking en promosies; toesig te hou oor die nasien en verpakking; reël gestuur; en soms die reël van finansiering. In sommige gevalle, die EMC neem selfs titel om die goedere in wese besig om sy eie verspreider. EMCs spesialiseer gewoonlik deur die produk, buitelandse mark of beide, en - tensy they39; ve geneem titel - betaal deur kommissie, salaris of retainer plus kommissie. handel uitvoer maatskappy (ETC): Terwyl 'n EMC het goedere te verkoop en is met behulp van sy energie om te soek na kopers, 'n ENS val die ander kant van die handel muntstuk. Dit identifiseer watter buitelandse kopers wil hulle geld te spandeer op en dan jag af binnelandse bronne wat bereid is om uit te voer. 'N ENS neem soms titel om die goedere en soms werk op 'n kommissie basis. Invoer / uitvoer handelaar: Hierdie internasionale entrepreneur is 'n soort van vrye agent. Hy het geen spesifieke kliëntebasis, en hy doesn39; t spesialiseer in enige een bedryf of lyn van produkte. In plaas daarvan, koop hy goedere direk vanaf 'n plaaslike of buitelandse vervaardiger en dan pak, skepe en herverkoop van die goedere op sy eie. Dit beteken natuurlik dat in teenstelling met die EMC, neem hy al die risiko's (asook al die winste). Swem die handel kanaal Noudat you39; re vertroud is met die spelers, you39; sal moet swem in die handel kanaal, die manier waarop die goedere reis van vervaardiger tot eindgebruiker. 'N Vervaardiger wat 'n middelman wat herverkoop aan die verbruiker peuter rond in 'n drie-vlak-kanaal van verspreiding gebruik. Die middelman kan 'n handelaar wat die goedere koop wees en dan verkoop dit, of hy kan 'n agent wat optree as 'n makelaar, maar doesn39 wees; t neem titel om die dinge. Wie jou mede-swemmers is, sal afhang van hoe jy jou handel kanaal instel, maar hulle kon enige van die volgende insluit: Manufacturer39; s verteenwoordiger: 'n verkoopspersoon wat spesialiseer in 'n tipe produk of lyn van komplementêre produkte; byvoorbeeld, huis elektroniese: televisies, radio's, CD-spelers en klankstelsels. Hy bied dikwels addisionele produk hulp, soos pakhuise en tegniese diens. Verspreider of groothandel verspreider: 'n maatskappy wat die produk you39 koop; vyf ingevoer en verkoop dit aan 'n handelaar of ander agent vir verdere verspreiding totdat dit kry om die eindgebruiker Verteenwoordiger: 'n gesonde verstand verkoopspersoon wat jou produk daag om groothandel of kleinhandel kopers, gaan dan die verkoop aan jou; verskil van 'n manufacturer39; s verteenwoordiger in dat hy doesn39; t noodwendig spesialiseer in 'n bepaalde produk of 'n groep van produkte Handelaar: die stertkant van die handel kanaal waar die goedere klap in die verbruiker; as nog 'n variasie op 'n tema, indien die eindgebruiker is nie Joan Q Public maar 'n oorspronklike toerusting vervaardiger (OEM), dan kan jy don39; t hoef te bekommer oor die handelaar, want die OEM raak jou einde van die lyn. (Dink Dell Computer aankoop van 'n sagteware program te slaag saam na sy persoonlike rekenaar koper as deel van die goodie pakket.) The Right Stuff Nie almal is uitgeknip om 'n internasionale handelaar wees. Dit is nie, byvoorbeeld, 'n loopbaan vir die verkope-fobiese. As you39; re een van daardie mense wat eerder sal werk op 'n ketting bende as verkoop Girl Scout koekies, of as jy blansjeer by die gedagte van 'n sales pitch, dan don39 julle t wil wees in die invoer / uitvoer. Dit is ook nie 'n loopbaan vir die organiseer uitgedaag. As you39; re een van daardie laat-die-duiwel-handvatsel-die-besonderhede tipes wie se idee van follow-up is wat wag om te sien wat gebeur volgende, jy moet twee keer dink oor internasionale handel. As, Aan die ander kant, you39; re n entoesiastiese verkoopsman, 'n dinamo by dop dinge soos fakture en gestuur kwitansies, en jou idee van die hemel is sien waar nuwe idees en nuwe produkte wat jy sal neem, en indien, om dit af, jy is lief vir die opwinding van die hantering van mense van verskillende kulture, dan is dit die loopbaan vir jou. Dit help ook as jy reeds 'n agtergrond in die invoer / uitvoer. Die meeste van die handelaars wat ons met was goed vertroud met die bedryf voor die aanvang van hul eie ondernemings gepraat. Peter P. wat 'n Russiese handel maatskappy gestig, segued direk uit sy kollege groot in die internasionale sake om 'n operasionele posisie met 'n internasionale bevrore vleis handel maatskappy in Atlanta, wat hom in die regte plek geland op die regte tyd. & Quot; Ek praat beide die Russiese en Oekraïense vlot, & quot; Petrus sê. & Quot; I39; m van die Oekraïense afkoms. Ek het Russiese as 'n minderjarige in die kollege, het aanvanklik as 'n maklike graad. Min het ek geweet toe ek terug in 39 gegradueer; 89 dat Rusland sou oopmaak om die Weste kort daarna & quot. Die Trade Hit Parade Volgens die Amerikaanse Sensus Buro, die top 10 lande waarmee Amerika verhandel (in volgorde van grootste invoer en uitvoer dollars kleinste) is: Kanada Mexiko Japan Sjina Duitsland Verenigde Koninkryk Frankryk Republiek van Korea (Suid-Korea) Taiwan Singapoer Jy needn39; t, natuurlik, beperk jouself tot handel oor in - en uitvoerders te handel in hierdie lande - daar heleboel van ander interessante moontlikhede beskikbaar, insluitend die lidlande van die Caribbean Basin en Andes ooreenkomste en die nuwe kinders op die Oosblok , die voormalige Sowjet Unie. Maar as 'n newbie op die internasionale toneel, moet jy jouself vergewis van ons grootste handelsvennote en kyk wat hulle het om te bied. Dan neem jou beste skoot, saam met hulle of met 'n ander land. Teiken mark Elke besigheid moet verbruikers vir sy produkte en dienste aan, soos die Vulcans so welsprekend dit gestel het, lank leef en u sal voorspoedig wees. Nou dat jy weet wat die bestuur van 'n invoer / uitvoer besigheid behels, moet jy beplan, of teiken, jou mark, en te bepaal wat jou potensiële kliënte sal wees, wat geografiese gebiede you39; sal trek uit, en wat spesifieke produkte of dienste you39; sal bied om hulle te trek in. Dit is 'n baie belangrike fase in die mega-handelaar bouprojek. Die behoorlike marknavorsing kan help om jou handel maatskappy in 'n ware winssentrum, en hoe meer navorsing wat jy doen, hoe beter voorbereid jy is voordat jy amptelik jou deure oop te maak, hoe minder spartelende you39; re geneig om te doen. Wie is jou kliënte? Enige vervaardiger, verskaffer, handwerker, vakman, invoerder, uitvoerder of handelaar is fair game. Jy kan gaan na maatskappye wat handel in swaar gourmet lekkernye konstruksie toerusting of delikate juweliersware, of troeteldierkos, telekommunikasie of speelgoed. Die enigste noodsaaklike vereiste is dat hulle wil hê om hul goedere verkoop of koop iemand else39; s. Dit doesn39; t beteken egter dat jou beste tegniek staan ​​by manufacturers39; hekke, struikel hulle as hulle loop om hul motors na werk elke aand. Rig op definisie beteken Homing in op 'n spesifieke groep. As jy 'n vorige ondervinding in 'n bepaalde gebied, byvoorbeeld, jy moet ernstig oorweeg teiken daardie mark eerste. You39; sal gemaklik met die jargon en prosedures sodat jou sales pitch voel - en jou aanvanklike verkope - sal gladder en makliker gaan. As 'n ekstra bonus, kan jy reeds kontakte in die veld wat óf kan raak jou eerste kliënte of stuur jou kollegas in daardie gebied het. Dan S. gerig op die gebied van tegnologie - spesifiek, sagteware oplossings vir kommersiële gebruik en rekenaar kabels - bloot omdat he39; s gewerk in daardie gebied vir meer as 10 jaar. Hy weet die veld en voel gemaklik in dit. Wahib W. ook begin in 'n veld wat hy goed geken het, aanloopbaan en navigasie ligte, dan het verder gegaan na ander internasionale konstruksie projekte, invoer spoorweg en telefoon paal materiaal en konstruksie dienste, sowel as ander swaar toerusting materiaal. What39; s my nis? OK. You39; ve die lys van produkte you39 vernou; ll teiken. Nou you39; ll wil jou nis, die unieke hoek wat jou besigheid onderskei van vind - en bo - die kompetisie. Dit is waar jy werklik kan laat jou kreatiwiteit skyn deur. Jy kan besluit om te begin as 'n uitvoer bestuur maatskappy (EMC, onthou?), Op soek na kopers vir huishoudelike produksie maatskappye, of as 'n uitvoer handel maatskappy (ETC), die vind van plaaslike bronne wat bereid is om uit te voer. Of jy dalk wil om te hou met die oorspronklike Trader Sam formule, invoer en uitvoer op jou eie as 'n invoer / uitvoer handelaar. In Florida, het Lloyd D. sy maatskappy geposisioneer as beide 'n EMC en ens, afhangende van sy clients39; nodig het. & Quot; [As 'n EMC, ons] direk werk vir 'n vervaardiger, of sy eksklusiewe verspreider / bestuurder vir internasionale verkope, as 'n bemarking en keuring verskaffer, & quot; Lloyd verduidelik, & quot; en sal soek en soek oorsese kopers-vir-verkoop en / of gekwalifiseerde verspreiders / verteenwoordigers. [Ons] doelwit is om te funksioneer as 'n uitbreiding van [ons] principal39; s in die huis verkope pogings & quot. Onder sy ETC hoed, Lloyd sê, & quot; [my maatskappy] voer in 'n mode soortgelyk aan dié wat voorheen beskryf, behalwe vir 'n verminderde skoolhoof verhouding, en besigheid is tipies uitgevoer op 'n geval-tot-geval of ad-hoc basis. Dit is meer 'n verkryging funksie vir die koper en die verkoper ontvang '. In Duitsland, Michael R. beskryf sy company39; s rol op hierdie manier: & quot; [Ons is] 'n wêreldwye advies aan die MKB (klein en medium-grootte ondernemings) wat graag hul verkope en winste te verhoog deur die gebruik van die beskikbare wêreldmarkte meer suksesvol . & quot; Marknavorsing Here39; s 'n vinnige-vuur oorsig van jou marknavorsing take. You39; sal wil 'n paar in-diepte ondersoek na elk van hierdie gebiede te doen: Die produk of diens you39; sal verkoop Die eindgebruiker you39; sal streef na (massa-mark verbruikers, swaar nywerhede, ligte nywerheid, mediese of hospitaal gebruik, regering, besigheid of professionele) Die land of lande you39; sal uitvoer na of invoer uit Die vakbond kanaal you39; sal gebruik (direkte verkope, verteenwoordiger, verspreider of kommissie verteenwoordigende) Startup Koste Een van die vangs-22s van wat in die besigheid vir jouself is dat jy geld nodig het om geld te maak - met ander woorde, moet jy begin fondse. Hierdie koste wissel van minder as $ 5,000 tot meer as $ 25,000 vir die invoer / uitvoer besigheid. Jy kan begin HOMEBASED, wat beteken dat jy won39; t hoef te bekommer oor die verhuring van kantoorruimte. Jy don39; t nodig het om 'n baie van voorraad aan te koop, en jy waarskynlik won39; t nodig werknemers. Jou basiese noodsaaklikhede sal 'n rekenaar, drukker, faksmasjien en modem wees. As jy reeds 'hierdie items, dan you39; re af en hardloop. Verskeie van die handelaars wat ons met gepraat het van ground zero. & Quot; Ons het begin uit niks, & quot; sê Wahib W. maar sodra hulle het 'n groot projek, dit was al wat dit geneem het & quot. Peter bladsy 39; s maatskappy begin van 'n soortgelyke finansiële posisie. & Quot; Ons het baie min geld in die bank, & quot; hy sê. Wat hulle gedoen het nie, was 'n noukeurig gebou verhouding met verskaffers, en hierdie waardevolle bate van die maatskappy in staat was om te kry aan die gang. Een van die vele nifty dinge oor 'n invoer / uitvoer besigheid is dat sy begin koste is relatief laag. Jy het die voordeel van HOMEBASED-vermoë, wat kantoor huur uitgawes sny af na niks. Tensy you39; re begin as 'n verspreider, kan jy wegkom met die aankoop van geen inventaris, wat geen uitleg van fondse vir mooi doodads te vertoon ruimtes genade beteken (jy het geen vertoning ruimtes!). Jou groot finansiële uitleg sal gaan na kantoortoerusting en marknavorsing uitgawes - en as you39; re soos baie moderne samelewing, het jy reeds die duurste stuk kantoortoerusting: 'n rekenaarstelsel. Maar let39; s neem dit uit die boonste. Die volgende is 'n uiteensetting van alles - van swaar belegging stukke om items vlieggewig - you39; sal moet opstaan ​​en loop: Rekenaarstelsel met modem en drukker Faksmasjien Internet / e-pos diens sagteware Marknavorsing en / of handel lei Foon Stempos of antwoordmasjien Skryfbehoeftes en kantoor verskaf posgeld Reiskoste vir die uitvoer van marknavorsing op buitelandse turf Jy kan allerhande add van goodies van wisselende grade van noodsaaklikheid om hierdie lys. Byvoorbeeld, 'n kopieerder is 'n pluspunt. It39; s ook lekker om bona fide kantoormeubels het: 'n TWEEDY gestoffeerde stoel met lumbale ondersteuning wat draai en rolle, blink liasseerkabinette wat werklik slot, ware eikehout boekrakke. Maar let39; s van mening dat you39; re begin van nuuts af. Jy kan altyd die opstel van jou rekenaar op jou kombuistafel of op 'n kaart tafel in die hoek van die kamer. Jy kan lêers spaar in kartondose. It39; s nie glansryke, maar it39; sal voldoende wees totdat jy jou besigheid te kry stoom voort. Inkomste & Rekeninge Wat kan jy verwag om te maak as 'n internasionale handelaar? Die amount39; s heeltemal aan jou, afhangende net op hoe ernstig jy is en hoe bereid jy is om uit te brei. Jaarlikse bruto inkomste vir die bedryf wissel van $ 30.000 tot $ 200,000 en verder, met 'n gemiddeld van ongeveer $ 75,000. Sommige handelaars werk van die huis af, aanvulling van 9 tot 5 inkomste met hulle handel kundigheid. Ander het vooruitstrewende voltydse besighede wat voortdurende sorg en voeding eis van stapel gestuur. Wahib W.39; s uitvoer maatskappy het 'n personeel van vyf wat multimiljoen-dollar kontrakte toesig. & Quot; Daar is tonne en tonne geleenthede vir [uitvoer] handel, & quot; sê Wahib W. & quot; VS. vervaardigers is ten minste 10 jaar agter die klok in die uitvoer & quot. So het die potensiaal vir groei is heeltemal aan jou - so lank as wat you39; re bereid in die tyd om te sit. pryse jouself As 'n internasionale handelaar, you39; re 'n tussenganger in die koop en verkoop, of die invoer en uitvoer, transaksie. Daarom, jy moet nie net die prys van die produk, maar die prys van jou dienste sowel bepaal. Hierdie twee figure is aparte nog interaktiewe. Omdat you39; re n swemmer in die handel kanaal, die prys van jou dienste moet word bygevoeg aan die produk prys, en dit kan sy mededingendheid in die mark beïnvloed. Sedert die prys vir jou dienste sal 'n impak die sukses van die produk, kan jy uiteindelik besluit om jou prysstruktuur verander. Jy don39; t wil jou kliënt undercharge sodat jy can39; t dek jou uitgawes en 'n wins maak, maar jy don39; t wil veel laat betaal en die mededingendheid van jou maatskappy en die goedere wat jy verteenwoordig verminder. Invoer / uitvoer bestuur maatskappye gebruik twee basiese metodes om hul dienste Prys: kommissie en retainer. Gewoonlik, jy kies 'n metode of die ander op grond van hoe gewild jy voel die produk is. As jy dink it39; s 'n maklike verkoop, you39; sal wil werk op die kommissie metode. As jy voel it39; s gaan 'n stroomop swem, moeilik om te verkoop en vereis 'n baie marknavorsing, you39 wees; sal vra vir 'n retainer. 'N Derde metode is om die produk volstrekte koop en verkoop dit in die buiteland. Dit is 'n algemene scenario wanneer you39; re hantering van vervaardigers wat jy eerder sou gebruik as 'n verspreider as 'n verteenwoordiger. You39; sal steeds bemark die produk onder die manufacturer39; s naam, maar jou inkomste sal kom van die wins wat gegenereer word deur verkope in plaas van deur kommissie. die Commish Invoer / uitvoer bestuur maatskappye gewoonlik werk op 'n kommissie basis van ongeveer 10 persent. Hierdie fooie word gebaseer op die produk koste van die vervaardiger. Let39; s sê you39; re werk met Engels grasperk stoele, wat kos jou $ 110 elk. Here39; s wat jy doen: Eerstens, neem die prys die vervaardiger is die heffing vir die produk: $ 110. Nou vermenigvuldig $ 110 met 10 persent, wat jy 'n kommissie van $ 11 per stoel gee. Sodat jou produk prys op hierdie punt is $ 121 per stoel ($ 110 + $ 11). Om vorendag te kom met die finale prys, you39; sal moet ander koste te voeg tot hierdie syfer: enige spesiale merk of verpakking, verskeping, versekering en enige verteenwoordiger of verspreider kommissies wat you39; sal betaal vir ander in die handel kanaal, wat we39; ll gaan oor 'n bietjie later. Sodra you39; ve het by 'n finale prys, you39; sal dit nagaan en teen julle competitors39; pryse (jy het jou mark navorsing te doen, of hoe?). As jou product39; prys is relatief laag is, kan jy stamp jou kommissie persentasie. Vir nou, egter, kan jy sien dat vir elke stoel jy of jou handel channelers verkoop, you39; sal kry $ 11. As jy verkoop 'n duisend stoele, that39; s $ 11,000 vir jou! Byt die Retainer As die vervaardiger can39; t afslag haar prys voldoende of as jy voel dat die produk 'n taai verkoop, you39 sal wees; sal wil om te vra vir 'n plat retainer (die monetêre aard, nie die tand toestel soort). You39; sal in al die koste van marknavorsing saam na die vervaardiger. Deur die neem van 'n retainer, waarborg jy jouself 'n stel inkomste eerder as een wat gekoppel is deur kommissie aan 'n & quot; probleem & quot; produk. Om vas te stel hoe jou retainer moet wees, you39; sal moet drie veranderlikes wat verband hou met die prestasie van jou dienste te oorweeg: Arbeid en materiaal of voorrade: Dit sluit gewoonlik jou salaris of beraamde salaris op 'n uurlikse basis plus die lone en voordele wat jy enige werknemers wat betrokke is by die uitvoering van die werk betaal. Om arbeidskoste vas te stel, te skat die hoeveelheid tyd wat dit sal neem om 'n werk te voltooi en vermenigvuldig dit met die uurlikse tarief van jou salaris en dié van enige werknemers wat jy kan gebruik. Jy kan materiaal te bereken as 'n persentasie van arbeid, maar totdat jy verby rekords te gebruik as 'n riglyn, moet jy gebruik 2 tot 6 persent. Oorhoofse: Hierdie veranderlike bestaan ​​al die nonlabor, indirekte uitgawes wat nodig is om jou besigheid te bedryf. Om jou oorhoofse koers te bepaal, voeg al jou uitgawes vir 'n jaar, behalwe vir arbeid en materiaal. Verdeel hierdie syfer deur jou totale koste van arbeid en materiaal om jou oorhoofse koers te bepaal. Of gebruik 'n koers van 35 persent tot 42 persent van jou arbeid en materiaal. Wins: En die eindresultaat is: Na alles arbeid, materiaal en oorhoofse uitgawes afgetrek, kan wins bepaal word deur die toepassing van 'n persentasie wins faktor tot die gesamentlike koste van arbeid en materiaal en oorhoofse. bedrywighede Wat jy gaan doen tydens jou spitstye en daarna sal afhang van hoe you39; vyf gestruktureerde jou dienste. Sommige handelaars optree net soos verkoopsverteenwoordigers, vind kopers en neem kommissies, maar wegbly van die verskeping, dokumentasie en finansiering aspekte van die transaksie. Ander is gelukkiger en bied 'n volledige lyn van dienste, koop direk van die vervaardiger en die neem van al die verantwoordelikhede van transaksies vanaf gestuur om bemarking. Hierdie handelaars dikwels spesialiseer in óf die invoer of uitvoer en vashou aan die goedere bedryf hulle die beste ken. Maak nie saak hoe eksotiese jy wil te kry, sal jou mees basiese take verkryging goedere, verkoop dit, die vervoer daarvan en om daarvoor betaal het. Die Uitvoer pad OK, uitvoerder - you39; ve het 'n koper vir jou goedere. You39; re n speler. You39; re gereed om te rol. So nou wat doen jy? Volg die uitvoer pad: Genereer die pro forma faktuur - gee die invoerder 'n kwotasie op jou goedere; onderhandel indien nodig. Kry die letter van krediet van jou bank. Vervul terme van die letter van krediet: Het die goedere indien nodig vervaardig; maak gestuur en versekering reëlings; pak die goedere; en het die goedere vervoer. Versamel gestuur dokumente. Teenwoordig gestuur dokumente aan die bank. Die Pad invoer OK, invoerder. You39; ve gevind dat die goedere wat jy wil koop en dan verkoop. You39; re n speler. You39; re gereed om te rol. So nou wat doen jy? Volg die invoer pad: Kry die pro forma faktuur, die exporter39; s kwotasie op die goedere; onderhandel indien nodig. Open 'n brief van krediet by jou bank. Maak seker dat die goedere is gestuur. Ontvang dokumente van die uitvoerder. Sien goedere deur die doeane. Haal jou goedere. 'N Dag in die Lewe Wat doen 'n trader39; s dag regtig lyk? Wat doen hy in tussen die voorbereiding van pro forma fakture, versoeke vir briewe van krediet en gestuur dokumente? Here39; s 'n agter-die-skerms blik, met vergunning van Michael R. die internasionale handel konsultant in Duitsland: Eerste uur: Lees statistieke oornag deur die rekenaar gedruk om te kyk of elke verteenwoordiger / agent sy planne het vervul, en veranderinge inisieer indien nodig. Werk op die internet vir een tot twee uur om te sien wat navrae het gekom in, dan hulle persoonlik beantwoord of stuur dit na die verlede of hede kliënte wat belangstel kan wees. Het kort vergadering met kollegas om te sien of hulp nodig is, dan ondersteun of moeilikheid-skiet. Kyk na die day39; s koerante om te sien of there39; s enige beweging binne-in my bedryf waar ek vinnig moet optree. Neem 'n koffie break. Kyk na die pos en hanteer of stuur items. Na middagete, neem tyd om te besin oor wat gedoen is en wat moet gebeur. Bespreek probleme en / of kanse vir die toekoms met vooruitsigte en / of sakevennote. Kyk weer na e-pos en die web vir nuus en nuwe geleenthede. Aan die einde van die dag, moet daar ongeveer 'n uur weer te bespreek met kollegas hoe die dag gaan en / of probleme wat opgekom het. Een of twee aande per week, by te woon besigheid gebeure of vergaderings met vennote vir bespreking. On the Road 'N handelaar isn39; t altyd by die huis agter sy lessenaar. Wat doen hy wanneer he39; s uit op die pad? Here39; s nog agter-die-skerms blik, met vergunning van Jan H. 'n Belgiese band handelaar: Let daarop dat Jan39; s dag, in 'n tipiese Europese mode, ontwikkel deur 'n 24-uur klok, of wat ons dink as militêre tyd. Dag in België: 07.00 - 09.00 Kantoor werk, e-pos, faks bied, pos, ens 09.00 - 12.00 Drive lughawe, ontmoet kliënt van Finland; Terug na pakhuis, kliënt kies produkte 12,00-13,00 Lunch met die kliënt, algemene besprekings 13.00 - 18.00 Besoek aan 'n kliënt van Nigerië; lang bespreking, geredekawel oor pryse, betaling terme, ens .; toesig oor die laai van houers op pad na die Verenigde State van Amerika; telefoonoproepe, faks, e-pos, aankoms van 'n kliënt van Frankryk, besprekings 18.00 Vinnige uitstappie huis te verander en stort 19.00 -. Pick up Franse kliënt by die hotel, het skemerkelkies en aandete, meer onderhandelinge Dag op die pad in Duitsland: 05.00 die huis verlaat vir 400 km ry 08.00 Arrive eers verskaffer; besprekings en die aankoop van goedere 10.00 verlof vir volgende verskaffer 11.00 Volgende verskaffer; besprekings sonder enige resultaat 12.00 Besoek kliënt; 'n veiling 13.30 Besoek 'n ander verskaffer; meer besprekings 'N verrassend klein persentasie van plaaslike produsente uit te voer hul ware. So jou bemarking doel is om die groot oorblywende dat hulle winste kan verhoog deur die uitvoer van oortuig - met jou leiding - om spesifieke teiken lande. Jy kan dit te bewerkstellig met 'n direkte pos en koue oproepe. As you39; re wat begin met die invoer, don39; t ignoreer hierdie artikel - you39; ll werk in basies dieselfde manier. Voordat jy kontak met enige vervaardiger, you39 inisieer; sal moet 'n paar basiese marknavorsing te doen: Wat produkte is warm verkopers in die binnelandse mark? Fokus jou aandag op die produkte wat jy goed ken of gebruik jou, of wat topverkopers in hul mark nisse. Is hierdie produkte warm verkopers in jou teiken lande? Indien nie, is daar situasies of markte wat hierdie produkte in groot aanvraag sou sit as die produkte beskikbaar was? Wie vervaardig hierdie produkte? Wat is die verkoopprys van elke produk - en van mededingende produkte of handelsmerke - plaaslik en in jou teiken lande? Direkte-Mail Dazzle Nou you39; re gereed om jou direkte pos veldtog begin. Kies 'n vervaardiger van een van die produkte you39; ve nagevors. noem Dan die maatskappy en vra vir die naam van die persoon aan wie you39; sal wil skryf. As die maatskappy is 'n klein, you39; sal waarskynlik wil hê die president of eienaar. As it39; s 'n groter kommer, wil jy dalk om jou brief te rig aan die vise-president in beheer van verkope, die verkoopsbestuurder of die president of eienaar. Gewapen met 'n naam en titel, jou brief te skryf, wat sorg vir die volgende punte aan te spreek. Stel jouself en jou maatskappy. Kortliks die potensiaal van die oorsese mark. Gee 'n oorsig van die product39; s potensiaal in daardie mark. As dit moontlik is, verduidelik hoekom en hoe jou maatskappy, uit al die ander, sal in staat wees om die produk beste posisie. Byvoorbeeld, as jy het ondervinding met soortgelyke produkte, seker wees om dit te sê. As jy reeds kontak met buitelandse verspreiders het, verduidelik dat jy vreemde verteenwoordigers vir oorsese verkope. Vra vir 'n persoonlike ontmoeting met die moontlikhede verder te bespreek. Sodra jou eerste brief is in die pos, gaan sit en skryf 'n ander 'n potensiële kliënt in 'n ander produk lyn. En dan 'n ander, totdat you39; vyf uitgeput jou eerste stel voorlopige marknavorsing produkte. Nou wag 'n week of 10 dae. As jy haven39; t hoor van jou eerste teiken vervaardiger, gee hom 'n oproep. Vra om 'n vergadering in sy kantoor om jou plan te bespreek. noem Dan die volgende vervaardiger en die volgende. As you39; re nie vertroud is met verkope, kan jy hierdie gedeelte van die program 'n wit-knuckler vind. Don39; t wees senuweeagtig! You39; re bied hierdie mense 'n geweldige geleentheid. Nie almal gaan byt (nie almal kan 'n groot deel te erken wanneer dit spring op en gryp hulle), maar nie almal gaan jou te draai, óf. A nee dankie nou en dan is deel van die spel. (Koud) - Calling alle kliënte Koue-roeping, sogenaamde omdat jy 'n potensiële kliënt & quot noem; koue & quot; sonder enige opwarm vooraf kontak, is 'n alternatief vir die direkte-pos benadering. Die goeie nuus is dat, indien you39; re plaaslik noem, it39; s gewoonlik goedkoper as direkte e-pos. Die slegte nuus is dat dit verg baie meer deursettingsvermoë om doeltreffend te wees. Die ander goeie nuus is egter dat, dit behoorlik gedoen, kan 'n koue oproep veel meer doeltreffend as direkte e-pos wees. Voordat jy jou eerste oproep te maak, maak seker dat jy weet wat jy wil sê en hoe jy dit wil sê. Sommige kenners beveel uitskryf n soort van & quot; script & quot; wat jy kan volg die loop van jou oproep. Dit is 'n goeie begin af oefening om te help beplan jou Spiel, maar wees bewus van die feit dat na aanleiding van 'n script het sy nadele. Die belangrikste een is dat die persoon you39; re roeping doesn39; t weet he39; s veronderstel om te wees as gevolg van die script, ook, en wanneer hy kry af dop, so ook julle. Desperaat op soek na invoer Hoe gaan jy te werk om goedere te stateside bring? Jy het 'n paar opsies: Reis in die buiteland op 'n invoer soek missie. Wag vir buitelandse vervaardigers om jou te kontak. Woon handelskoue. Kontak buitelandse embassies39; handel ontwikkeling kantore. Kontak die Amerikaanse Departement van Commerce39; s International Trade Association. Spoor lei op die internet en in die handel publikasies. verkoop jouself You39; ve geleë buitelandse vervaardigers of verskaffers wie se produkte het Amerikaanse verkope potensiaal. Nou het jy om dit te verkoop op die idee van wat die VSA mark en oortuig hulle dat you39;. Re die persoon om dit in inlei Hoe doen jy dit? Eintlik, op dieselfde manier you39; ll steek binnelandse vervaardigers, met 'n direkte-pos veldtog. Net in hierdie geval, you39; sal beter doen om te dink aan dit as 'n direkte brief faks. Hoewel baie handelaars staatmaak op internasionale pos, tensy you39; re stuur om streke of lande met hoogs ontwikkelde infrastruktuur, soos Kanada of Wes-Europa, you39; sal baie meer verseker van jou missive bereik sy bestemming as jy dit stuur per faks wees. In jou brief, uiteensetting van die verskillende geleenthede wat beskikbaar is in die Verenigde State van Amerika vir die produk en na vore te bring wat you39; sal hanteer al die invoer logistiek met min koste om die vervaardiger. It39; s baie soortgelyk aan die uitvoer brief, met twee uitsonderings: Jy moet die brief ontvanger aan te spreek. Byvoorbeeld, gebruik Monsieur (verkorte M.) in plaas van & quot; mnr & quot; indien die ontvanger is Frans. Selfs al is jou brief is in Engels, toon hierdie klein touch wat jy doen iets omtrent die Franse taal en dat you39 weet; ve die versorging en hoflikheid geneem om die ontvanger in sy eie taal spreek. Gaan om seker you39 maak; vyf uitgeskakel enige slang wat verwarrend om nie die moedertaal kan wees. International Call Opvolg in 'n paar dae met 'n ander faks. Lees verder Onder Lees verder Onder


No comments:

Post a Comment